رویدادها آرشیو خبر ها
اخبار در مورد او صحیـح است

اخبار در مورد او صحیـح است

آرتورو ویدال بازیکنی است که مطمئنا همه تیم ها آرزوی داشتن ِ او را در خط هافبک خود دارند ، و داشتن پیشنهاد از تیم های بزرگ نشان دهنده کیفیت بالای این بازیکن است .

در هفته های اخیر اخباری درباره مصدومیت بازیکن کلیدی و موثر یوونتوس شنیده شد و گفته میشد که ممکن است او تحت عمل جراحی قرار گیرد . اگرچه اخباری هم در باره آمادگی او و رفع مصدومیتش منتشر شد و با بازی کردن در برابر بنفیکا ، تصور میشد که ویدال مشکلی ندارد .

اما امروز پزشک تیم ملی شیلی بطور رسمی اعلام کرد که مشکل منیسک ویدال همچنان پابرجا است و ضمن بررسی دقیق ِ وضعیت او در روز سه شنبه ، برای انجام عمل تصمیم گیری می شود .

پزشک تیم ملی شیلی در این مورد گفت :

" روش های درمانی که در این مدت برای او در نظر گرفتیم ، همانطوری که پیش بینی هم می کردیم موثر نبوده . روز سه شنبه بار دیگر وضعیت او بررسی خواهد شد و پس از آن خواهد بود که تصمیم خواهیم گرفت چه زمان او را عمل کنیم "

" وضعیت مصدومیت او پیچیده است و وضع زانوی او بشدت در حال وخیم تر شدن است "

" بنابراین ما نمی توانیم با آسودگی و راحت تصمیم بگیریم ، ما باید این شرایط را مدیریت کنیم . روند بهبود او مثبت نبوده و این یک واقعیت است که او تنها در یک بازی توانست 70 دقیقه بازی کند و در روزهای دیگر نتوانسته کمکی کند "

جام جهانی ؟

" من مطمئن نیستم که او 100% در بازی اول حضور داشته باشد ، اما او در خطر از دست دادن این مسابقات هم نیست "

" باید ببینیم که وضعیت او پس از عمل چگونه خواهد بود "
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: